Subject: RE: Teabenõue
From: "Krista Pihlapuu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Sep 2025 08:07:55 +0300

Tere

Edastan Teile Vabariigi Valitsuse korralduse (manuses) ja Siseministeeriumi 
käskkirja (manuses).

Parimatega

Krista Pihlapuu
nõunik
Siseministeerium

 <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <https://www.siseministeerium.ee/> 
<http://www.facebook.com/siseministeerium> 
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>

From: Võsu VTÜ <[email-masked]>
Sent: Wednesday, September 10, 2025 3:29 PM
To: Krista Pihlapuu <[email-masked]>
Subject: Re: Teabenõue

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Täname lepingu saatmise eest.

Palun teabenõude korras väljastada ka lepingus viidatud Vabariigi Valitsuse 
20.12.2012 korralduse nr
526 „Nõusoleku andmine riigivara otsustuskorras tasuta võõrandamiseks“ ja
Siseministeeriumi kantsleri käskkiri 11.01.2013 nr 1-5/9 „Riigivara tasuta 
võõrandamine“.

Kuivõrd kõnealune info puudutab Võsu Vabatahtliku Tuletõrjeühingu kasutuses 
olevat kinnistut, mille suhtes on Haljala vallal plaanis algatada uus 
detailplaneering, soovin tutvuda korralduse ja käskkirja sisuga.

Palun edastada soovitud dokumendid teabenõude esitaja e-posti aadressile 
viie tööpäeva jooksul.

Lugupidamisega

Rauno Olavi Ruut

+372 58002933

Võsu Vabatahtlik Tuletõrjeühing

Juhatuse liige

Kontakt Krista Pihlapuu (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval K, 10. 
september 2025 kell 12:08:

Tere

Edastame Teile teabenõudes küsitud lepingu (manuses).

Krista Pihlapuu
nõunik
Siseministeerium

 <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
 <https://www.siseministeerium.ee/> 
<http://www.facebook.com/siseministeerium> 
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>

From: Võsu VTÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, September 8, 2025 3:01 PM
To: SiM info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Teabenõue

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Teabenõue Siseministeeriumile

Palun teabenõude korras väljastada leping millega 2012 aasta 20. detsembril, 
võõrandati Võsu alevikus Sadama tn 2 asuv kinnistu (92201:001:1080) 
toonasele Vihula vallale.

Kuivõrd kõnealune leping puudutab Võsu Vabatahtliku Tuletõrjeühingu 
kasutuses olevat kinnistut, mille suhtes on Haljala vallal plaanis algatada 
uus detailplaneering, soovin tutvuda lepingu tingimustega.

Palun edastada soovitud dokument teabenõude esitaja e-posti aadressile viie 
tööpäeva jooksul.

Lugupidamisega

Rauno Olavi Ruut

+372 58002933

Võsu Vabatahtlik Tuletõrjeühing

Juhatuse liige